Młodzi dbają o prywatność i bezpieczeństwo w sieci

Strona www: www.bitdefender.pl

Badania przeprowadzone niedawno przez Refuel Agency, która zajmuje się dopasowywaniem marek do odpowiednich grup docelowych, wskazują, że młodzi użytkownicy internetu dbają o swoje bezpieczeństwo w Internecie nieczęsto bardziej niż ich rodzice.

Badania przeprowadzone niedawno przez Refuel Agency, która zajmuje się dopasowywaniem marek do odpowiednich grup docelowych, wskazują, że młodzi użytkownicy internetu dbają o swoje bezpieczeństwo w Internecie nieczęsto bardziej niż ich rodzice.


Bezpieczeństwo i prywatność podczas przeglądania stron internetowych są ważniejsze od prędkości ładowania strony, możliwości dostosowania jej wyświetlania lub integracji z mediami społecznościowymi.


Generacja Y to pokolenie urodzone między 1984 a nawet 1997 rokiem, w odróżnieniu od poprzedniej generacji nazywanej generacją X, swobodnie używają nowinek technologicznych i aktywnie wykorzystują je w życiu codziennym.


Około 70% respondentów twierdzi, że bezpieczeństwo w przeglądarce jest bardzo ważne. A 68% dba o prywatność.  Na trzecim i czwartym miejscu uplasowała się szybkość ładowania stron i przyjazne dla użytkownika funkcje. Możliwość dostosowania i integracja z mediami społecznościowymi jest istotna odpowiednio dla 37% i 21% ankietowanych.

 

W lipcu 2015 roku 63,3% internautów używało do przeglądania Google Chrome, 21,6% wykorzystuje Mozillę Firefox, a 6,5% Internet Explorer. Safari i Opera są na kolejnych miejscach, w zależności od statystyk oraz trendów. Google Chrome stale zwiększa swój udział w rynku poprzez pozyskiwanie użytkowników od Firefox i IE, obie te przeglądarki w tym roku zanotowały najmniejszą w historii ilość użytkowników.


Pokolenie millenium (jak niekiedy mówi się o pokoleniu Y) przeciętnie spędza 17 godzin na dobę używając najnowszych technologii. Telefony komórkowe/smartfony, jak pokazują badania, są używane przez nie średnio 6 godzin dziennie, tablety przez godzinę, komputer i telewizor przez trzy godziny, a gry wideo tylko przez dwie godziny.

Badanie zostało przeprowadzone na 684 przedstawicielach pokolenia Y w wieku od 16 do 19 lat w czerwcu 2015 r.

dodane przez MARKEN


data ostatniej modyfikacji: 2015-08-26 16:24:29
Komentarze
 
Polityka Prywatności