Student NEWS - nr 14 - okładka
W numerze m.in.
 
Humor dnia

W  Stanach najlepszemu superkomputerowi
zadali pytanie:
"Ile będzie kosztować butelka coli po
trzeciej wojnie światowej?"
Po sześciu miesiącach nieprzerwanych
obliczeń dostali odpowiedź:
"Dwa złote i pięćdziesiąt groszy"

.            

III Wirtualne Targi Edukacyjne

Od 30 marca do 1 kwietnia każdy odwiedzający III Wirtualne Targi Edukacyjne będzie mógł zapoznać się z ofertą studiów magisterskich, podyplomowych i MBA, kursów językowych oraz szkoleń doskonalących umiejętności.

Wirtualne Targi Edukacyjne są jedynym tego typu wydarzeniem w Polsce. Ich organizatorem jest firma Communication Partners, właściciel serwisów edukacyjnych www.edu.pracuj.pl i www.edulandia.pl. Najwięcej przydatnych informacji odnajdą w czasie targów osoby zainteresowane inwestowaniem we własny rozwój oraz podnoszeniem kwalifikacji, dążące do zwiększenia swojej wartości na rynku pracy.
Internetowe targi będą działały podobnie jak targi tradycyjne, ale wszystkie informacje zgromadzone zostaną w jednym miejscu. Dla ułatwienia przestrzeń targowa zostanie podzielona na 11 pokoi tematycznych. Goście odwiedzający stronę www.targi.edu.pracuj.pl będą mogli obejrzeć prezentacje wybranych szkół, firm, instytucji oraz poznają przykłady osób, które wcześniej skorzystały z ich usług. Chat umożliwi bezpośrednią rozmowę z przedstawicielami organizacji edukacyjnych, a forum - dyskusję na określony temat (np. MBA czy kursy e-learningowe), w której wezmą także udział sami wystawcy.
Absolwenci uczelni wyższych odnajdą na targach kompleksową ofertę kształcenia. Będą mogli zapoznać się z propozycjami studiów uzupełniających, podyplomowych i MBA oraz z ofertami kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe (np. ACCA). Na targach zaprezentują się także firmy organizujące wyjazdy zagraniczne, szkolenia tradycyjne oraz e-learningowe.
W Wirtualnych Targach Edukacyjnych weźmie udział ponad 30 organizacji edukacyjnych. Sponsorem głównym targów jest Polski Uniwersytet Wirtualny, a sponsorami pokoi tematycznych - Giełda Papierów Wartościowych, JDJ Bachalski, Międzynarodowe Centrum Zarządzania - Wydział Zarządzania UW, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu. Patronat medialny objęli: "Rzeczpospolita", ""Student News", "Dlaczego", Radiostacja, Onet.pl i Nauka.pl.