W numerze m.in.
Świat Komputerów
Zdrowie
Praca i kariera
Bądź aktywny
Humor dnia
Podczas zajęć laboratoryjnych studentka pyta pana profesora: - Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy? Pan profesor, po zastanowieniu, odpowiada: - Jakby pani miała 50 okresów na sekundę to też by pani buczała! .
|
Microsoft Office w EduAkcji - pytania i odpowiedzi
Poniżej odpowiedzi na pytania zadawane przez Was przy zakupie Microsoft Office na stronie www.edu-akcja.pl
• Co się dzieje z moja licencją po skończeniu studiów, zmianie pracy, zmianie nazwiska? Licencja jest ważna dożywotnio.
• Kiedy będą dostępne nośniki do Office 2007 związane z Edu-akcją? Nośniki do Office 2007 będą dostępne około kwietnia 2007.
• Czy mogę używać tej wersji Office w jakiejkolwiek firmie? Nie, licencja pozwala na użytkowanie programu jedynie w celach niekomercyjnych.
• Czy mogę sprzedać do prasy artykuł napisany na tym oprogramowaniu, gdy mam licencję na Office w edukacji? Nie, ponieważ byłoby to niezgodne z licencją, wykorzystanie oprogramowania do celów komercyjnych.
• Na ilu komputerach mogę w tym samym czasie zainstalować Office? Tylko na jednym komputerze.
• Jakie dokumenty uprawniają do zakupu produktu? Legitymacja uczniowska/studencka, zaświadczenie o zatrudnieniu w placówce edukacyjnej potwierdzające status nauczyciela/wychowawcy/trenera/instruktora, książeczka instruktorska lub karta rabatowa ZHP potwierdzająca przynależność do kadry ZHP.
• Gdzie znajduje się klucz licencyjny? Klucz znajduje się na żółtej naklejce, naklejonej na jednej z płyt do instalacji.
• Czy mogę odebrać program osobiście w siedzibie firmy? Nie, wysyłka odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
• Co otrzymam w przesyłce? Fakturę zakupu, imienną umowę licencyjną EULA Student Select oraz nośniki z programem opatrzone kluczem licencyjnym.
• W jaki sposób mogę zapłacić za towar? Wyłącznie przelewem – bankowym lub przez Internet.
• Zamawiam program w imieniu mojej córki. Czyje dane mam podać do faktury - dziecka czy moje? Dziecka – faktura będzie wystawiona na dane osoby uprawnionej do zakupu tego oprogramowania, a nie jej rodzica/opiekuna.
• Czy program wiąże się na stałe z jednym tylko komputerem? Nie, oprogramowanie można zainstalować na innym komputerze, ale dopiero po odinstalowaniu go z dotychczasowego komputera.
• Kiedy i na jaki adres wysłać skan dokumentu uprawniającego do zakupu? Skan dokumentu należy przesłać po złożeniu zamówienia na stronie www.edu-akcja.pl, na adres e-mail: edu-akcja@edu-akcja.pl lub na numer faxu: +48 22 355 16 91.
|
||