
Peugeot, główny gracz w segmencie małych i średnich samochodów wzbogaca swoją ofertę o 206+, spadkobierczynię blisko 6,5 miliona wyprodukowanego i sprzedanego od 1998 roku modelu 206. Samochód ten o cechach genetycznych uznanych na całym świecie, uzupełnia gamę z lwem.

Od końca lat 70’, Peugeot Sport jest wszechobecny na rajdach dzięki, między innymi, swoim produktom. Wiele modeli, przeznaczonych zarówno dla amatorów jak i dla przyszłych mistrzów przewinęło się na asfalcie i na szutrze: 104 ZS, Samba Rallye, 205 GTi 1,6l, 205 Rallye, 309 GTi, 106 (10 lat: XSi, Rallye i S16), 206 XS (7 lat) i w przyszłym roku 207 RC Rallye.

Peugeot BIPPER otrzymał 23 września , na 62. Międzynarodowym Salonie Samochodów Użytkowych w Hanowerze, nagrodę „ Międzynarodowy Van Roku” 2009.

Koncept car Prologue jest krzyżówką wielu pomysłów i uchyla rąbka tajemnicy samochodu nowego gatunku.

Peugeot, prekursor kształtów przyjemności, którą można odkrywać jak pokazały w przeszłości eleganckie serie 401, 601 i 402 Eclipse z lat 30., ma w genach zamysł samochodu, dostosowującego się do upodobań kierowcy, w wersji coupé lub kabrioletu, dzięki magii składanego do bagażnika dachu.

50 milionów wyprodukowanych samochodów podkreśla siły i doświadczenie Automobiles Peugeot, pioniera światowej produkcji samochodów od 1891, śmiało patrzącego w przyszłość.

Niemiecki Automobil Klub, ADAC grupujący 16 milionów członków przeprowadził ostatnio test bezpieczeństwa małych kabrioletów segmentu B i opublikował wyniki w magazynie ADAC Motor Welt.

W ramach programu CAP 2010 i przyspieszenia oferty produktowej Marki, Pan Jean-Philippe Collin, Dyrektor Generalny Automobiles Peugeot zapowiedział na Salonie w Lizbonie produkcję seryjną samochodu koncepcyjnego 308 RC Z.

Wprowadzony na rynek wiosną 2006 roku, model 207 przekroczył próg miliona wyprodukowanych egzemplarzy, w niespełna dwa lata od momentu wylansowania.

Peugeot Polska poinformował Prezesa Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o prowadzeniu dwóch akcji serwisowych – w niektórych egzemplarzach samochodów Peugeot 307 mogą wystąpić wady

Peugeot 308 hatchback rozpocznie karierę handlową w Europie na początku jesieni bieżącego roku, zastępując hatchbacka 307, serce stokrotki, ktorej sprzedaż przekroczyła właśnie 3 000 000 egzemplarzy.

W Warszawie odbyło się spotkanie organizacyjne RPP z udziałem Andrzeja Nosińskiego, Sekretarza Generalnego Peugeot Polska oraz Tadeusza Mączyńskiego, Dyrektora Serwisu i Części Zamiennych Peugeot Polska. Przybyli na nie zawodnicy zainteresowani udziałem w pucharze markowym. Współorganizatora rozgrywek - Polski Związek Motorowy- reprezentował Arkadiusz Sąsara, Dyrektor Biura Sportu.

Jak tylko sięga pamięć, Peugeot dawał swej klienteli możliwość otwierania się na słońce i na gwiazdy. Podobnie w serii "2", modele 201, 202, 203, 204, 205 proponowano kochającym powiew świeżego powietrza wersję z odkrywanym brezentowym dachem. Wszystko rozpoczęło się już w latach 30.

Marka Peugeot obecna jest na rynku od ponad 100 lat, zarówno w segmencie samochodów osobowych, jak i pojazdów użytkowych. Te ostatnie zawsze zajmowały ważne miejsce w ofercie Peugeot. Łącznie, od początku działalności, wyprodukowanych zostało ponad 5 mln egzemplarzy.

System ABS instalowany w niektórych modelach aut Peugeot 307, mimo przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji serwisowej, może być nadal nieszczelny – poinformował Prezesa UOKiK polski przedstawiciel producenta.

Prezentacja concept-car 20 w 1998 r. i entuzjazm, z jakim się spotkał otworzyły drogę do stworzenia nowego typu pojazdu, stanowiącego część dużej serii: Coupé/Kabriolet.

Tworzenie modeli studyjnych nazywanych potocznie concept-car, wynika z naturalnej potrzeby zmieniania standardów, przekraczania wyznaczonych granic, testowania innowacyjnych rozwiązań, dla uzyskania wyjątkowego rezultatu.

Jeśli lubisz sportową rywalizację, zawrotne prędkości i szybkie samochody... Kibicuj swoim faworytom i zobacz jak najlepsi z najlepszych walczą o zwycięstwo! Jeśli natomiast masz od 18 do 25 lat, posiadasz prawo jazdy, a w Twoich żyłach płynie krew prawdziwego rajdowca możesz jeszcze zostać zawodnikiem Rajdu!

Piotr Adamus i Magdalena Zacharko zajęli drugie, a Dariusz Poloński i Grzegorz Dobosz - trzecie miejsce w Klasie Super 1600 podczas Subaru Poland Rally.

Łukasz Habaj i Jacek Spentany odnieśli trzecie w tym roku zwycięstwo w Rajdowym Pucharze Peugeot.