Ruszyła internetowa kampania Lenovo IdeaPad Y530!

Kategoria: Notebooki

Komputronik SA rozpoczął internetową kampanię reklamową, która wspiera wyłączną sprzedaż wydajnych notebooków Lenovo IdeaPad Y530 w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Akcja promocyjna rozpoczęła się 25 sierpnia br. i będzie kontynuowana do 11 października br.

Głównym celem kampanii, poza zwiększeniem sprzedaży komputerów przenośnych Lenovo IdeaPad Y530, jest znaczący wzrost rozpoznawalności marki Komputronik jako profesjonalnego doradcy. Banery reklamowe z pytaniami: "Masz dość zabawy w chowanego w markecie?" oraz "Nie chcesz kupować w ciemno?" mają uświadomić użytkownikom notebooków, że kupując w salonach sieci Komputronik oraz internetowym sklepie Komputronik.pl uzyskują nie tylko wymarzony sprzęt, ale także bezpłatne, profesjonalne doradztwo.

Z tego względu hasła wspierające sprzedaż notebooków serii Lenovo IdeaPad Y530 brzmią: "Komputronik: odpowiadamy za udany zakup" oraz "Odwiedź Komputronik: doradzimy i podpowiemy". Dodatkową korzyścią z kampanii będzie dalszy wzrost popularności Komputronik.pl - czołowego internetowego sklepu ze sprzętem IT i elektroniką użytkową (każdego dnia e-sklep notuje do 120 tysięcy wizyt i ponad 1,2 mln odsłon). Ogłoszenia promujące Lenovo IdeaPad Y530 ukażą się na wiodących witrynach internetowych w Polsce. W ich skład wchodzą między innymi portale ogólnotematyczne (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, O2.pl), finansowe (Money.pl) oraz branżowe (IDG.pl, Infor.pl), serwisy społecznościowe (Nasza-klasa.pl), pozostałe media (Axel Springer, Media Regionalne, Polskapresse, TVN) oraz sieci reklamowe (Ad-Vice, ARBOmedia Polska, BusinessClick oraz IDMnet). Ogłoszenia internetowe zostały kupione bezpośrednio przez Komputronik SA lub za pośrednictwem domu mediowego.

Szczegóły dotyczące kampanii internetowej oraz związanych z nią promocji znajdują się na stronie: www.komputronik.pl/ideapad. Notebooki serii Lenovo IdeaPad Y530 Promowane notebooki Lenovo IdeaPad Y530 stanowią optymalne połączenie najnowszych technologii oraz wysmakowanego wzornictwa. Doskonale sprawdzają się jako prestiżowe, przenośne centra rozrywki dla miłośników muzyki, filmów oraz gier.

Internetowa kampania Komputronik SA obejmuje trzy modele autorskiej serii Lenovo: IdeaPad Y530 (59-020678) LED z procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 (2 799 zł), IdeaPad Y530 (59-023310) LED z procesorem Intel Core2 Duo T6500 (2 999 zł) oraz IdeaPad Y530 (59-02067S) LED z procesorem Intel Core2 Duo P7450 (3 999 zł). We wszystkich trzech konfiguracjach szybką i płynną pracę systemu wspiera karta graficzna NVidia GeForce 9600M GS dysponująca (w zależności od modelu) od 512 MB do 1GB pamięci wideo. Dzięki złączu HDMI użytkownicy notebooków serii IdeaPad Y530 mogą cieszyć się oglądaniem filmów w jakości HD również na dużych telewizorach LCD. Matryca LED o przekątnej 15’4 cala pracuje w rozdzielczości WXGA 1280 x 800 pikseli. Pojemne dyski twarde (od 320 do 500 GB) zapewniają przestrzeń niezbędną do przechowywania najważniejszych projektów, wakacyjnych zdjęć, ulubionych plików MP3 lub filmów, które można łatwo przegrać na płyty DVD/CD lub szybko skopiować na karty pamięci. O dużej popularności Lenovo IdeaPad Y530 decyduje między innymi oryginalne wzornictwo. Ciekawa faktura obudowy sprawia, że modele tej serii wyróżniają się spośród dziesiątek podobnych do siebie komputerów przenośnych.

ostatnia zmiana: 2009-08-31
Komentarze
Polityka Prywatności