Eleganckie nowości Samsunga

Kategoria: Notebooki

Na polskim rynku pojawiły się dwa nowe komputery przenośne firmy Samsung - modele Q330 oraz Q530. Te lekkie, wydajne i niezwykle atrakcyjne wizualnie notebooki są już dostępne w ofercie firmy Vobis. Co ważne, Samsunga Q330 można kupić tylko w Vobis.

Samsung Q330 i Q530 już na pierwszy rzut oka wyróżniają się z tłumu konkurencyjnych produktów - przede wszystkim elegancką obudową, która z pewnością przypadnie do gustu użytkownikom biznesowym. Ale wygląd to nie wszystko - nowości Samsunga są też wyjątkowo wydajne, lekkie i wyposażone w pojemne baterie.
W modelu Q330 zastosowano procesor Intel Core i3-350M, 4 GB pamięci RAM, kartę graficzną NVIDIA GeForce GT 310M oraz dysk twardy o pojemności 500 GB. Urządzenie wyposażone jest też w podświetlany diodami LED wyświetlacz o przekątnej 13,3" i rozdzielczości 1366 x 768 pikseli.

Specyfikacja modelu Q530 jest podobna - choć dysponuje on większym wyświetlaczem (15,6"), szybszym procesorem (Intel Core i5 450M) oraz wydajniejszą kartą graficzną - GeForce GT 330M.
W obu nowych notebookach znajdziemy również po 3 porty USB, nagrywarkę DVD, złącze HDMI (pozwala ono bez problemu możemy podłączyć notebooka do telewizora HD), Bluetooth, WiFi oraz wbudowany czytnik kart pamięci. Ciekawostką jest również funkcja Sleep'N'Charge, dzięki której komputer może zostać wykorzystany do ładowania gadżetów zasilanych z portu USB (bez konieczności uruchamiania notebooka).

Model Q330 mierzy 32,9 x 22,95 x 3,2 cm i waży niespełna 2 kg. Gabaryty wersji Q530 to z kolei 38,1 x 25,5 x 3,26 cm, zaś waga - ok. 2,36 kg.

Samsung Q330 i Q530 pracują pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 7 Home Premium (w wersji 64-bitowej), zaś ich ceny to, odpowiednio, 2999 i 3399 zł. Urządzenia są dostępne na polskim rynku w sieci sklepów Vobis Digital oraz w sklepie internetowym Vobis.pl (co ważne, Q330 kupić można tylko w Vobis).
Warto dodać, że Vobis oferuje nabywcom komputerów przenośnych cały pakiet usług dodatkowych - wraz z urządzeniem klient może wykupić m.in. przedłużoną gwarancję oraz ubezpieczenie sprzętu, dzięki któremu - w razie zniszczenia - klient otrzyma nowy egzemplarz. Możliwe jest również skorzystanie z usługi instalacji oprogramowania, okresowej konserwacji oraz personalizowania sprzętu (czyli dopasowania go do potrzeb konkretnego użytkownika).

Co więcej, w wybranych salonach klient może także skorzystać z usług Serwisanta Sklepowego - czyli pracownika, który na miejscu i od ręki postara się usunąć większość problemów ze sprzętem.


ostatnia zmiana: 2010-09-09
Komentarze
Polityka Prywatności