Po choinkę Ci problem!?
Podczas nadchodzących Świąt wiele osób pożegna się ze swoim laptopem: barszcz wylany na klawiaturę, dziecięce zabawy z matrycą, uwielbiający elektronikę pies, włamanie…
Na szczęście jest na to sposób: Gwarancja Zero Problemu obejmująca notebooki i netbooki marki Toshiba kupione w Polsce w okresie od 1 grudnia 2010 do 31 marca 2011 r.
Dzięki niej otrzymasz zwrot pieniędzy, jeśli twój notebook ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu mechanicznemu, zostanie skradziony lub jeśli stracisz pracę. Tym razem święty spokój dostaniesz od Toshiby, a nie od Świętego Mikołaja.
Jak niszczymy nasze laptopy?
Nie mamy danych pokazujących ile laptopów ląduje w zębach psów a ile klawiatur zamienia się dziecięce puzzle, ale wiemy, że problem uszkodzonych notebooków jest powszechny i bardzo uciążliwy dla naszych klientów. Oprócz kosztów naprawy, tracimy możliwość korzystania z laptopa, bo oddajemy go do serwisu. Chcąc zagwarantować naszym klientom poczucie bezpieczeństwa postanowiliśmy kontynuować nasz unikalny program Gwarancja Zero Problemu obejmujący wszystkie netbooki i notebooki Toshiba. Bieżemy na siebie sytuacje, w których to użytkownik jest sprawcą uszkodzenia notebooka. Zwracamy także pieniądze w razie utraty pracy lub, gdy sprzęt zostanie skradziony np. w wyniku włamania - mówi Marcin Morawski, PR & Marketing Communication Manager Central&Eastern Europe firmy Toshiba.
Dane firmy Toshiba pokazują, że co roku w Polsce prawie 15 000 laptopów zostaje uszkodzonych w wyniku zalania (np. kawą czy wodą). Ponad 22 000 zostaje poważnie uszkodzonych mechanicznie (np. upadek, zgniecenie). Niemal 34 000 defektów dysku twardego wiąże się z utratą danych. Około 11 000 mechanicznych usterek dotyczy samej matrycy. To niewielkie pocieszenie, ponieważ wymiana tego elementu jest dość kosztowna, podobnie jak średni koszt naprawy notebooka, który wynosi 873 zł.
Gwarancja Zero Problemu - jak to działa?
Toshiba jest pierwszym producentem, który zaoferował polskim klientom darmową gwarancję obejmującą tak szeroki zakres odpowiedzialności za powstałe szkody. Program Zero Problemu opiera się na trzech filarach:
• Naprawa notebooka w przypadku nieumyślnego uszkodzenia przez użytkownika
• Zwrot pieniędzy za zakup w przypadku utraty pracy
• Zwrot pieniędzy za zakup w przypadku kradzieży (w warunkach określonych przez regulamin akcji)
Sukces pierwszej edycji programu skłonił firmę do przedłużenia akcji do 31 marca 2011 roku. Dotyczy ona notebooków i netbooków zakupionych na terenie RP. Należy zachować oryginał lub kopię dowodu zakupu, zarejestrować standardową gwarancję firmy Toshiba na stronie www.toshiba.pl/rejestracja. Ostatnim krokiem jest rejestracja naszego produktu na stronie promocji, w ciągu 7 dni od daty zakupu. Od tego momentu możemy cieszyć się 12 miesięczną gwarancją Zero Problemu.
ostatnia zmiana: 2010-12-16