Sprzęt komputerowy - serwis archiwalny

Technologia LCD ma już dawno za sobą tzw. choroby wieku dziecięcego. Z danych iiyama Polska wynika, że monitory LCD stają się coraz mniej awaryjne z oczywistą korzyścią dla użytkowników.
BenQ GL2440HM charakteryzuje się energooszczędnym panelem o przekątnej 24 cali i rozdzielczości 1920 x 1080, czasem reakcji na poziomie pięciu milisekund oraz trzema interfejsami - DVI-D, D-Sub oraz HDMI.
Iiyama, producent zaawansowanych monitorów dla graczy, przygotowała promocję z myślą o miłośnikach markowych gier strategicznych. Do każdego nowego monitora LED E2473HDS japoński producent dodaje teraz grę "Shogun 2: Total War", która kilka dni temu świętowała polską premierę.
Firma Eizo poszerza ofertę monitorów dla fotografów i grafików. ColorEdge CG275W charakteryzuje się przede wszystkim matrycą IPS o wysokiej rozdzielczości i 97-procentowym pokryciem przestrzeni barw AdobeRGB. Warto też zwrócić uwagę na wbudowany kalibrator.
Nowy, energooszczędny monitor LED marki iiyama trafił właśnie na polski rynek. Japoński ekran E2473HDS został dostosowany między innymi do potrzeb użytkowników, którzy cenią eleganckie wzornictwo i obniżone zużycie energii.
Energooszczędny monitor iiyama E2472HD został wytypowany do pierwszej trójki najlepszych monitorów 2010/2011 w plebiscycie Benchmark.pl, w którym na najlepsze produkty IT głosowało kilkanaście tysięcy użytkowników nowoczesnych technologii.
ASUS PA246Q, to nowy 24-calowy monitor bazujący na matrycy P-IPS (Professional In-Plane Switching), którą od powszechnie stosowanych matryc TN odróżnia znacznie szersza paleta kolorów (30-bit) i kąty widzenia zarówno w pionie jak i poziomie, wynoszące po 178°.
Projektując ten monitor BenQ skorzystał z doświadczenia legendarnych graczy Counter-Strike – Emila “HeatoN” Christensena oraz Abdisamada “SpawN” Mohameda z ZOWIE GEAR. Jakie są tego rezultaty sprawdzał Tomasz „ths” Sopel– zawodnik sekcji Counter Strike zespołu BenQ DELTAeSPORTS.COM
Miłośnicy nowoczesnych monitorów, podobnie jak fani motoryzacyjnego programu "Odpicuj mi brykę", mogą już skorzystać z profesjonalnego tuningu wizualnego. Japoński producent rozpoczął właśnie niecodzienną akcję "Pimp Up Your Monitor" ("Odpicuj sobie monitor").
iiyama odnotowała w 2010 roku znaczący wzrost sprzedaży monitorów specjalistycznych ze wzmocnioną ochroną matrycy. Od stycznia do grudnia ub.r. japoński producent sprzedał o 63% więcej tego typu paneli niż w 2009 roku.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności