Jesienna ofensywa HP zmienia rynek

Ponad 70 proc. użytkowników drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych korzysta w Polsce z oryginalnych wkładów HP1. Nowa oferta urządzeń wielofunkcyjnych HP z serii Ink Advantage z tanimi tuszami powinna zainteresować osoby, korzystające do tej pory z wkładów zamiennych.

Większość użytkowników drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych korzysta z wkładów HP. Ale co czwarta osoba ze względu na swoją sytuację materialną lub cenę oryginalnego produktu kupuje wkłady kompatybilne (14 proc.) lub wkłady regenerowane, czyli ponownie napełniane (11, 2 proc.) 1.  

Nowa oferta produktów HP, która uwzględnia urządzenia drukujące HP z serii Ink Advantage (HP Deskjet Ink Advantage 2060 oraz HP Photosmart Ink Advantage e-AIO) powinna ten stan zmienić. Ponad 80 proc. spośród osób, które kupowały dotąd wkłady zamienne lub regenerowane, uzależnia kupno wkładów oryginalnych od obniżenia ich ceny.

- Deklaracje respondentów mogą się różnić od faktycznych zachowań. Przy bardzo wysokiej jakości i niezawodności oryginalnych wkładów HP, a teraz także dzięki ich atrakcyjnej cenie, rozszerzona oferta urządzeń wielofunkcyjnych z serii Ink Advantage powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem. Dzięki nowym urządzeniom Ink Advantage użytkownicy będą mogli wydrukować nawet 2,5 razy więcej stron – mówi Witold Tomaszek, Dyrektor Działu IWS w HP Polska.   

Decyzję o rozszerzeniu oferty urządzeń drukujących Ink Advantage zdeterminował sukces rynkowy drukarki Deskjet Ink Advantage F735. Od swojej premiery w styczniu 2009 r. urządzenie w cenie 399 zł oraz tusze: czarny i kolorowy HP 703 już od 29,90 zł należą do pięciu najczęściej kupowanych produktów HP w Polsce.
- Równie dużą popularnością powinny cieszyć się nowe urządzenia z serii Ink Advantage, nie tylko ze względu na atrakcyjną cenę. HP Photosmart Ink Advantage e-AIO wykorzystuje rewolucyjną technologię HP ePrint, która umożliwia drukowanie bezpośrednio z urządzeń mobilnych2 – z każdego miejsca na ziemi, o każdej porze i z każdego urządzenia z dostępem do poczty e-mail – dodaje Witold Tomaszek.

Mechanizm, który umożliwia bezpośredni druk z urządzeń mobilnych, jest prosty i bezpieczny. Plik, który chcemy wydrukować (np. zdjęcia lub tekst) wysyłany jest do drukarki za pomocą technologii HP ePrint. Platforma HP ePrint wykorzystuje internetową technologię „cloud computing”, aby przełamać bariery odległości oraz łączności i umożliwić użytkownikom wysyłanie plików do druku z urządzeń mobilnych2. Zaczynając od mamy, która chce wydrukować rysunek syna z iPada, a kończąc na dyrektorze, który jadąc pociągiem wysyła prezentację z telefonu Blackberry, aby wydrukować ją i odebrać w biurze. Usługa HP ePrint umożliwia użytkownikom drukowanie z dowolnego miejsca i o każdej porze.  
- Obecnie 33 proc. wszystkich wydruków generuje się za pośrednictwem sieci internetowej. Ten trend będzie się nasilał na skutek szybko rosnącej liczby użytkowników smartphonów, na które tylko w najbliższych trzech latach popyt powinien wzrosnąć aż trzykrotnie. Nasza oferta wzbogacona o urządzenia wyposażone w technologię ePrint doskonale odzwierciedla te zmiany – mówi Izabela Sulima, Consumer Marketing Manager w HP Polska.
W technologię  ePrint firma HP wyposażyła bowiem nie tylko urządzenie HP z serii Ink Advantage, ale też najnowsze urządzenia drukujące z serii HP Photosmart oraz HP Officejet, adresowane do użytkowników domowych oraz firm.

- Użytkownikami telefonów typu smartphone są często menedżerowie, dla których dynamika i efektywność działania jest priorytetem, a przeszkodą  czas i miejsce. Tę barierę przełamują  urządzenia z technologią ePrint, umożliwiając naszym klientom zarządzanie kontentem w sposób, który do tej pory był niemożliwy – dodaje Izabela Sulima     


ostatnia zmiana: 2010-10-27
Komentarze
Ostatnie:
17.11.2011 8:26
Dodał(a): ~piotr
W końcu ktoś pomyślał i wypuścił dobre drukarki na tanie materiały eksploatacyjne. Drukujesz i zmieniasz tusz na nowy nie bawią się zamiennikami. A i kieszeń po tym nie boli.
Polityka Prywatności