PKO BP London Live – Polish Music Festival

7 września na scenie głównej Wembley Arena w Londynie zagrają Bajm, Lady Pank, Kayah, Doda, Monika Brodka, Wilki, Bracia i Natalia Kukulska. PKO BP London Live – Polish Music Festival to pierwszy festiwal polskiej muzyki rozrywkowej skierowany do Polaków przebywających na emigracji w Londynie. To największe święto polskiej muzyki za granicą .


2_1.jpgW niedzielę 7 września najbardziej popularni polscy artyści wystąpią na legendarnej scenie muzycznej Wembley Arena. To pierwszy festiwal polskiej muzyki rozrywkowej organizowany z myślą o Polakach przebywających za granicą. Ośmiogodzinny show, który potrwa od rana do nocy poprowadzą Monika Richardson i Tomasz Kammel, gościem specjalnym będzie Jan Tomaszewski, były bramkarz polskiej reprezentacji piłkarskiej Wstęp na wszystkie koncerty będzie bezpłatny, a darmowe bilety można rezerwować na stronie internetowej Festiwalu www.pkobplondonlive.pl.

Dodatkową atrakcją PKO BP London Live będą występy na małej scenie przy Wembley Arena. Na Square of Fame zagrają młodzi polscy wokaliści z kraju i Wielkiej Brytanii rozpoczynający swoją karierę muzyczną.

Organizatorami przedsięwzięcia są agencja STX JAMBOREE i PKO Bank Polski, sponsor wydarzenia. Szczegółowe informacje na www.pkobplondonlive.pl.

PKO Bank Polski - jest jednym z największych i najstarszych banków działających w Polsce. W trakcie prawie dziewięćdziesięcioletniej działalności z jego usług skorzystało kilka pokoleń klientów. Bank wraz z jednostkami zależnymi zapewnia kompleksową ofertę produktów i usług finansowych dla klientów indywidualnych oraz firm.

Pomimo rosnącej konkurencji na rynku bankowym w Polsce, PKO BP utrzymuje dominującą pozycję wśród banków świadczących usługi klientom detalicznym. Posiada także najliczniejszą, wynoszącą około 3,5 tyś sieć placówek. W pierwszym kwartale br. wypracowany przez PKO BP zysk brutto przekroczył granicę 1,1 mld zł.

Te rekordowe wyniki potwierdzają, że PKO BP umacnia swoją pozycję w grupie najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w naszym kraju. Bank od lat aktywnie uczestniczy w życiu społecznym i kulturalnym kraju angażując się w działalność sponsoringową i charytatywną.

10 grudnia 2007 roku PKO BP otworzył pierwszą placówkę w Londynie przy 151 Shaftesbury Avenue, WC 2H 8AL LONDYN w pobliżu stacji metra "Leicester Square". Obecnie można tam założyć rachunek NatWest Welcome, umożliwiający dokonywanie darmowych przelewów do Polski oraz wziąć kredyt hipoteczny. Rozpoczęcie przez Bank obsługi Polaków w Wielkiej Brytanii uhonorowano w tym roku nagrodą "Alicja" przyznawaną przez redakcję miesięcznika "Twój Styl". Dodatkowo PKO BP został uznany za Bank Roku 2007 w Polsce - przez prestiżowy miesięcznik "The Banker" - czytany przez kadrę menadżerską całego świata.

STX JAMBOREE - połączona w 2006 roku struktura istniejącej od 1997 roku STX RECORDS (BA Booking Agency) oraz istniejącej na rynku od 1991 roku AGENCJI JAMBOREE. STX JAMBOREE jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego marketingu, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta w wymienionych dziedzinach.
STX JAMBOREE to organizator i producent wydarzeń muzycznych oraz wydawca płytowy. Specjalizuje się także w tzw. marketingu muzycznym oraz wykorzystaniu szeroko pojętego show biznesu w komunikacji marketingowej. Jest to zespół kompleksowych działań z zakresu Marketing Services: eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd. Celem jest wspomaganie wzrostu sprzedaży produktów i usług, promowanych za pomocą muzyki i innych dziedzin rozrywki. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych i eventów (m.in. dwie edycje Zawodów Jeździeckich Toyota Sygnity World Cup), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones, Natalie Cole, M People), festiwali (m.in.: siedem edycji Festiwalu Jazz Jamboree), a także gali wręczenia nagród muzycznych FRYDERYK (2007-2010); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); oraz od wielu lat - pozyskiwanie licencji do muzyki zagranicznej do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show biznesu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

TVP2 - to stacja bliska widzom. Jej programy pozwalają lepiej zrozumieć świat i ludzi, będąc przy tym źródłem relaksu i rozrywki na najwyższym poziomie. Od lat uczy i bawi, zaskakując przy tym wciąż nowymi pomysłami i propozycjami. Dwójka kojarzy się przede wszystkim z dobrą rozrywką. Dzięki profesjonalizmowi, perfekcji i doświadczeniu twórców programy TVP2 wyznaczają wysokie standardy. Uwielbiają je widzowie i cenią krytycy. Hity Dwójki od lat utrzymują się w czołówce najpopularniejszych audycji telewizyjnych. Wizytówką stacji są imprezy kulturalne i rozrywkowe na najwyższym poziomie, które nie tylko bawią, lecz także uczą tolerancji, zrozumienia, przybliżają świat. Dwójka to widowiska, koncerty i festiwale prezentujące różnobarwną kulturę, benefisy luminarzy polskiej kultury i sztuki, a przede wszystkim uwielbiane przez publiczność programy rozrywkowe. Wizerunek stacji to również telewizyjne osobowości cieszące się uznaniem publiczności i wymagających krytyków, między innymi: Grażyna Torbicka, Monika Richardson, Wojciech Mann.

Komentarze
Polityka Prywatności