W dniu 25 lipca 2008 w Restauracji AleGloria oraz Domu Dochodowym przy pl.Trzech Krzyży w Warszawie zostały wręczone Złote Płyty dla STX Records za kompilacje płytowe „Pieprz i Wanilia vol.2” oraz „Pieprz i Wanilia vol.3”. Podczas promocji kolejnego, czwartego już krążka cieszącej się ogromną popularnością serii „Pieprz i Wanilia” Stanisław Trzciński, prezes STX Records firmy będącą wydawcą płyty, odebrał Złote Płyty za dwie poprzednie część kompilacji.
Płyty wręczył osobiście dyrektor generalny Związku Producentów Audio i Video, Marek Staszewski.
Seria albumów „Pieprz i Wanilia” prezentuje nowoczesny mix etnicznych brzmień world music ze standardami oraz utworami chill out i lounge music, a także słyszalnymi elementami egzotycznymi.
Na płytach można było dotychczas usłyszeć nagrania m.in. takich wykonawców jak Angelique Kido, Natacha Atlas, Chambao, Moloko, Norah Jones, Joao Gilberto, Asian Dub Foundation, James Brown, Gotan Project, Nusrat Fateh Ali Khan, Abdullah Ibrahim.
Od 2004 roku i wydania „Pieprz i Wanilia vol.1” na rynku ukazały się cztery, entuzjastycznie przyjęte przez fanów muzyki, części kompilacji - ostatnia w listopadzie 2007 roku.
Foto: pressphotocenter
STX JAMBOREE, w skład której wchodzą STX Records i Agencja JAMBOREE, specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, public relations, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów, a także budowanie określonego wizerunku firm, organizacji czy instytucji. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych oraz eventów (Toyota Sygnity World Cup 2007-2008, Fryderyk 2006-2010), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: osiem edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show businessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.