Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny
Książka
przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z
marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i
uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi
Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami
AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie
kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną
działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu
na reklamowanie swojej firmy.