Autopromocja, czyli jak wykorzystać swoje atuty

Umiejętne przedstawienie swoich atutów i osiągnięć nie jest kwestią genów – tego można się nauczyć, pod warunkiem, że to, co robimy, pozostaje w zgodzie z naszą osobowością. Techniki autopromocji opisane w tym poradniku uczą, jak radzić sobie ze swoimi słabościami i błędami, jasno wyrażać swoje oczekiwania i cele oraz komunikować się z innymi w sposób otwarty i bezpośredni.

To znakomita propozycja zarówno dla osób, które czują się niepewnie w kontaktach z innymi i mają problemy z dostrzeżeniem swoich mocnych stron, jak i dla tych, którzy brylują w towarzystwie, ale chcą efektywniej radzić sobie w sytuacjach biznesowych. Zawarte w książce przykłady sytuacji zawodowych, testy i ćwiczenia z pewnością pomogą w odnalezieniu najlepszego dla nas sposobu skutecznego prezentowania własnego wizerunku.


Komentarze
Polityka Prywatności