Trwa akcja Coca-Cola & iplex.pl

W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl, do końca września br., wszyscy fani filmowej rozrywki mogą wymieniać kody – spod nakrętek promocyjnych jednolitrowych napojów – na hity filmowe ze specjalnej, ekskluzywnej kolekcji „Coca-Cola na iplex.pl”, obejmującej 80 tytułów. Warszawa, 6 sierpnia 2010 r.

– W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, trwa promocja, dzięki której konsumenci, którzy dokonają zakupu napoju Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych opakowaniach, mogą bezpłatnie oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl. Kody spod nakrętek promocyjnych napojów można wymieniać m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oscarem The Hurt Locker - W pułapce wojny, czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes, Broken Flowers. W najbliższy weekend, tj. od 6 sierpnia br., widzowie wirtualnego kina iplex.pl mogą też obejrzeć Dziękujemy za palenie - Thank You For Smoking.

Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych butelkach. Aby obejrzeć film, należy wymienić w serwisie Zapunktowani.pl kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 71017[1], wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały czas trwania promocji, nieograniczoną liczbę razy. W ramach usługi, widzowie iplex.pl zobaczą 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage - Uczciwy przekręt). W każdym tygodniu oferta zostaje uzupełniona o kolejne pozycje.

Konsumenci coraz częściej korzystają z usługi filmów na żądanie dostępnych w Internecie. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Coca-Cola z iplex.pl i promocji: "Hity filmowe za kody", dostęp do filmowej rozrywki stanie się jeszcze łatwiejszy. - mówi Maciej Klonowski, młodszy kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Sevices.

Filmy za pośrednictwem serwisu iplex.pl można oglądać bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Aby je obejrzeć, wystarczy szerokopasmowy dostęp do Internetu i internetowa przeglądarka.

Promocja trwa do 30. września 2010 r.

Promocja obejmuje napoje PET o pojemności 1l (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite). Niezależnie od tego, czy na etykiecie pojawia się komunikat dotyczący akcji, w promocji bierze udział każdy kod znajdujący się pod nakrętką napoju jednolitrowego. Informacja o akcji promocyjnej zamieszczona jest jednak wyłącznie na etykiecie opakowania PET Coca-Cola 1l.

Akcja wspierana jest kampanią w Internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz
w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet, zaś materiały POS przygotowała agencja Edelweiss.


*****

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych
w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidui Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyczny Burn oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały
w Polsce ponad 500 milionów dolarów.


O IPLEX.PL:

Iplex.pl, zadebiutowało na rynku w lutym 2008 roku. Dzięki niemu użytkownicy Internetu mogą oglądać nawet filmowe przedpremiery. Repertuar iplex.pl to przede wszystkim filmy reprezentujące kinematografię polską, europejską i światową. Można w nim także zobaczyć wybrane filmy, które nie będą pokazywane w polskich kinach. Kino iplex.pl, to również szansa dla tych, którzy mają utrudniony dostęp do tradycyjnego kina i filmowych nowości. Iplex.pl łączy wysokiej jakości projekcje filmów ze starannie dobranym repertuarem. Internetowi widzowie iplex.pl znajdą w nim informacje o filmach i ich twórcach. Część seansów wyświetlana jest w jakości HD. Filmy zagraniczne wyświetlane są z oryginalną ścieżką dźwiękową i polskimi napisami.




Komentarze
Polityka Prywatności