Marketing polityczny w Internecie

Marketing polityczny w Internecie autorstwa Sergiusza Trzeciaka to odpowiedź dla wszystkich, którzy zadają sobie pytanie: jak skutecznie kształtować wizerunek publiczny w Internecie? Wszystkie narzędzia oferowane przez Internet i sposoby ich wykorzystania są w publikacji Sergiusza Trzeciaka przedstawione z perspektywy polityka, co wyróżnia tę publikację na tle pozostałych.

Sergiusz Trzeciak - prawnik i politolog, konsultant polityczny z kilkunastoletnim doświadczeniem, wykładowca Collegium Civitas, autor praktycznych poradników (Kampania wyborcza. Strategia sukcesu, Jak wygrać wybory samorządowe) oraz publikacji naukowych (Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z Unią Europejską).

Brał udział w kilkunastu kampaniach wyborczych w Polsce i w Wielkiej Brytanii.

Od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu marketingu politycznego i public relations w samorządzie terytorialnym, doradza partiom politycznym, sztabom wyborczym oraz indywidualnym kandydatom startującym w wyborach parlamentarnych i samorządowych.


Komentarze
Polityka Prywatności