Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs. Ta książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on. Prezentacje to podstawa. Od nich często zaległy sukces lub porażka firmy. Nie ma lepszego mówcy niż Steve Jobs. Tylko on potrafi skutecznie zamienić potencjalnych nabywców
w klientów, a klientów – w wyznawców.
Dowiecie się, czemu w dobrej prezentacji trzeba wprowadzić na scenę wroga i jak obrócić przeciwko niemu publiczność. Przykład Jobsa podpowie, co Twitter odmienił w tym, jak się komunikujemy i co z tego wynika dla tworzonych przez nas haseł. Obserwując szefa Apple zrozumiemy, dlaczego w slajdach PowerPointa nie powinniśmy używać wypunktowań i jak za pomocą szklanki z wodą przestać się jąkać w czasie wystąpień publicznych. Mało tego, dzięki tej książce przestaną one być trudnym obowiązkiem, a staną się frajdą!
Od projektowania slajdów poprzez mowę ciała, techniki modulacji głosu i korzystanie z rekwizytów do nauki improwizacji – wszystko to składa się na wiedzę, która sprawi, że po waszej prezentacji publiczności z wrażenia opadnie szczęka.
Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem firmy, wprowadzającej na rynek nowy produkt, czy nauczycielem, starającym się zainteresować uczniów, ta książka zrobi z ciebie mistrza prezentacji.
Tylko ta książka zdradzi wam, jak Steve Jobs to robi. Ta książka jako pierwsza odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakich Jobs używa, by porwać swoją widownię. Co jednak ważniejsze, uczy nas, jak zastosować te techniki do własnych prezentacji. Dzięki tej książce sami będziemy mogli oczarować każdą, nawet najbardziej wymagającą, publiczność.