Apple kierowane przez Steve’a Jobsa to jedna z najbardziej innowacyjnych firm świata. Jej hasło reklamowe – „Pomyśl inaczej” („Think Different”) – to nie slogan, ale przepis na sukces. Dzięki tej książce, ty również możesz go odnieść.
Wizjonerski przykład twórcy iPada sprawi, że dowiesz się, jak pokonać najsilniejszych nawet konkurentów, znaleźć rewolucyjne rozwiązania i zdobyć wiernych klientów.Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówić „nie” tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć swój ślad we wszechświecie.
Poznaj najbardziej oryginalne i skuteczne strategie szefa Apple.
Steve Jobs: Sekrety innowacji
Poznaj siedem zasad, które stosuje Steve Jobs i które uczyniły go najlepszym menadże
to książka, która – niezależnie od tego, co robisz i gdzie pracujesz – obudzi w tobie prawdziwą kreatywność i innowacyjność. rem naszych czasów. Podążając ich tropem, odnajdziesz w sobie potencjał, którego nawet nie podejrzewasz.