"IDY MARCOWE" w reżyserii George’a Clooneya na London Film Festival

Po światowej premierze podczas uroczystego otwarcia 68. Festiwalu Filmowego w Wenecji, najnowszy film George’a Clooneya pt. „IDY MARCOWE” 19 października 2011 pojawi się na Festiwalu Filmowym w Londynie.


To – po prestiżowych festiwalach w Telluride i Toronto – kolejny pokaz filmu, który prasa jednogłośnie okrzyknęła pewniakiem przyszłorocznych Oscarów i Złotych Globów ze względu na osiągnięcia reżyserskie Clooneya (6 nominacji za „Good Night and Good Luck”) oraz imponujący dorobek jego gwiazd.  Widzowie zobaczą w filmie m.in. Ryana Goslinga ("Drive", "Kocha, lubi, szanuje"), Paula Giamattiego ("Bezdroża", "Kac Vegas w Bangkoku"), Marisę Tomei ("Zapaśnik") oraz nagrodzonego Oscarem za wirtuozerską kreację Trumana Capote Phillipe'a Seymoura Hoffmana. Polska premiera filmu została zaplanowana na początek 2012 roku.

W ramach festiwalowych wydarzeń w Londynie odbędzie się konferencja prasowa z udziałem występujących w filmie Evan Rachel Wood oraz George'a Clooneya, odpowiedzialnego także za reżyserię, scenariusz i produkcję.

Najnowsza produkcja nagrodzonego Oscarem za kreację w "Syrianie" Clooneya to trzymająca w napięciu historia pokerowej rozgrywki kandydata na prezydenta USA - Mike Morrisa (w tej roli sam reżyser) z czyhającymi na każde jego potknięcie przeciwnikami (podziwiany ostatnio w szlagierze "Kac Vegas w Bangkoku" Paul Giamatti) i wszędobylskimi dziennikarzami (m.in. uhonorowana przez Amerykańską Akademię Filmową za kreację w komediowym hicie "Mój kuzyn Vinny" Marisa Tomei). Szanse na elekcję pretendenta o bujnej przeszłości staną pod znakiem zapytania, kiedy w jego sztabie pojawi się asystentka, emanująca młodzieńczym entuzjazmem i erotyzmem (namiętna muza Woody'ego Allena z "Co nas kręci, co nas podnieca" Evan Rachel Wood). Dziewczyna szybko zawróci w głowie młodemu, błyskotliwemu doradcy Morrisa (nominowany do Oscara za "Szkolny chwyt" Ryan Gosling) i pozna najskrzętniej skrywane tajemnice kampanii.

Komentarze
Polityka Prywatności