„Skuteczny wpływ. Przekonuj bez nacisku, zyskuj bez strat” to kolejny poradnik w ofercie Wydawnictwa G+J Książki dedykowany wszystkim tym osobom, które są zainteresowane samorozwojem. Książka autorstwa Marka Goulstona i Johna Ullmena ukaże się na rynku 25 września.
Psychiatra biznesu Mark Goulston i uznany trener kadry zarządzającej John Ullmen w swojej książce prezentują unikalną czterostopniową metodę autentycznego wpływu. Dzięki jej zastosowaniu czytelnicy dowiedzą się, jak ustalić rzeczywiste priorytety, zwrócić na siebie uwagę osób, na których im zależy oraz za pomocą pytań i działań doprowadzić do obopólnego zysku.
Jak przekonują autorzy, prawdziwy wpływ opiera się na słuchaniu, zaangażowaniu i chęci uzyskania rezultatu korzystnego dla obu stron. Dzięki niemu można osiągnąć porozumienie z każdym i zapewnić sobie jego poparcie oraz trwałą lojalność.
W poradniku znalazły się również przykłady działań i wskazówki specjalistów oraz osób uważanych powszechnie za wpływowe. Wyjaśniają oni, jak niezwykłą moc ma wpływ i jak go zyskać. Uświadamiają czytelnikowi, że uczciwość wobec innych oznacza wygraną dla wszystkich.
Nakładem Wydawnictwa G+J Książki ukazały się również następujące poradniki: „Obłędnie proste. Obsesja, która napędza sukces Apple”, „Cała prawda o mężczyznach”, „Po prostu słuchaj. Sztuka porozumienia.”.
O autorach:
Mark Goulston jest psychiatrą biznesu, konsultantem, prezesem i współzałożycielem Heartfelt Leadership oraz autorem bestsellerów, m.in. „Po prostu słuchaj!”.
John Ullmen to uznany trener kadry zarządzającej, dziesiątki czołowych firm międzynarodowych to jego klienci. Prowadzi popularne seminaria poświęcone zagadnieniu wpływu w organizacjach i firmach.
Dane wydawnicze:
Autor: Mark Goulston, John Ullmen, tytuł: „Skuteczny wpływ. Przekonuj bez nacisku, zyskuj bez strat”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN 978-83-7778-483-9, cena detaliczna 31,90 zł, format 140 x 210 mm, liczba stron: 280, kategoria: poradnik, oprawa miękka, data premiery: 25 września 2013 r.