W nowej serii dla majsterkowiczów na National Geographic Channel, pod czujnym okiem Paula DiMeo, powstaną niecodzienne miejsca odpoczynku w dzikich ostępach zachodnich stanów Ameryki. Premiera programu odbędzie się w czwartek, 10 kwietnia, o godz. 22:00.
Dzięki dziewięciu sezonom serialu „Dom nie do poznania”, projektant Paul DiMeo dał się poznać widzom na całym świecie, jako kreatywny stolarz i konstruktor rzeczy niemożliwych. Teraz będziemy mieli możliwość zobaczyć go we własnym programie,
w którym powstaną nietypowe chaty wypoczynkowe, oddalone od zgiełku i tempa współczesnego miejskiego życia, ukryte w głuszy zachodnich stanów Ameryki. Premierowy odcinek serii „Zamieszkać w dziczy” zostanie wyemitowany w czwartek,
10 kwietnia o godz. 22:00 na National Geographic Channel
Paulie, bo tak zwykli nazywać DiMeo znajomi, wspólnie z drwalem i mistrzem rzemieślnictwa Patem „Tuffy” Bakaitisem stworzą firmę Cabin Kings, zajmującą się projektowaniem i budową wakacyjnych chat. Cabin Kings to niespecjalnie dopasowana para budowlańców, Paulie to w głębi duszy człowiek miasta, Tuffy zaś to burkliwy, logicznie myślący drwal, który nigdy nie słyszał o Starbucksie. Duet stworzy jednak wspólnie niewiarygodne miejsca odpoczynku w dzikich ostępach, przekształcając odpady w bajeczne struktury i przezwyciężając stojące na ich drodze nieprawdopodobne budowlane wyzwania.
Wykorzystując ekstremalne rozwiązania architektoniczne i inżynieryjne, stworzą miejsca, w których będzie można schronić się przed światem. Znajdzie się wśród nich zawieszony na szczycie zamkniętego narciarskiego stoku prawdziwy raj snowboardzisty oraz chata wzniesiona na obrotnicy po to, by jej właściciele mogli z werandy oglądać zarówno wschody, jak i zachody słońca.
W kolejnych tygodniach ekipa będzie poznawać nowych klientów. Każdy z nich jest właścicielem położonej na odludziu posiadłości, na której pragnie wybudować domek. Duet Cabin Kings zapewni im wspaniałe pomysły i budowlany know-how. Aby ograniczyć koszty, właściciele ziemi będą natomiast zapewniać materiały, siłę roboczą złożoną z własnych przyjaciół i członków rodziny oraz zgodę na zrealizowanie całej budowy zaledwie w tydzień.
Zanim jednak marzenie o miejscu odpoczynku stanie się rzeczywistością, trzeba przede wszystkim jakoś dotrzeć do posiadłości. W niektórych przypadkach wcale nie będzie to takie proste. Paulie i Pat niejednokrotnie będą musieli przewieźć materiały budowlane do miejsc położonych wiele kilometrów od głównych dróg. Do miejsc, do których nie prowadzi żadna przejezdna trasa, a drogę trzeba zbudować samemu. Wszystkie starania warte są jednak ostatecznego efektu. Każda ukończona chata to wspaniały przykład osiągnięć wiejskiego budownictwa, raj z dala od zgiełku, azyl dla tych, którzy potrzebują bliskości z naturą. Szkolny autobus przerobiony na przeszkloną werandę, transportowy kontener zmieniony w wieżę widokową, rozpadająca się stodoła jako idealny surowiec do budowy nowiusieńkiej chaty myśliwskiej. Duet Cabin Kings zaskoczy Was nie raz. Nawet najbardziej zatwardziali zwolennicy wielkomiejskich krajobrazów zamarzą o ucieczce … w dzicz.
Seria „Zamieszkać w dziczy” została wyprodukowany dla National Geographic Channels International (NGCI) przez 90 Miles, we współpracy z Hoosick Falls Productions i Shake Media Inc. Producentami wykonawczymi byli George Verschoor, Will Spjut i Paul DiMeo. Po stronie NGCI za serial odpowiadał Hamish Mykura.
National Geographic Channels International (NGCI)
National Geographic Channels International (NGCI) pobudza ciekawość widzów, proponując inteligentne i innowacyjne programy, w których stawia pytania o to, co wiemy, jak postrzegamy świat i co stymuluje nas do dalszych działań. NGCI to firma należąca do National Geographic Ventures oraz Grupy FOX Entertainment. Za pośrednictwem swoich kanałów - National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD oraz Nat Geo People – wspiera cele badawcze, ekologiczne i edukacyjne Towarzystwa National Geographic.
Na całym świecie kanał National Geographic Channel (w tym amerykański NGC U.S. – joint venture NGV oraz Grupy Fox Cable Networks) jest dostępny w ponad 440 milionach gospodarstw domowych, w 171 krajach i 45 wersjach językowych.