"Słodki biznes" - premiera 7 kwietnia na TLC

Najsłynniejszy amerykański cukiernik Buddy Valastro zaprasza do swojej piekarni Carlo’s Bakery. W nowej serii zaprezentuje kolekcję słodkości o niewiarygodnych kształtach i smakach. Zobaczymy między innymi, jak Buddy poradzi sobiez ogromnych rozmiarów słodkim aligatorem o wadze 360 kg, którego zamówiło akwarium w New Jersey. Mistrz wypieków wyczaruje również dla swojego syna tort z okazji Pierwszej Komunii. Buddy nie może się opędzić od nowych zleceń i każdy tydzień przynosi mu nowe wyzwania. Czy cukiernik i jego ekipa wytrzymają tak szalone tempo pracy? W końcu wszyscy są tylko ludźmi. Premiera programu „Słodki biznes” w poniedziałek, 7 kwietnia, o godz. 20: 30, na TLC.

Buddy Valastro jest jednym z najsłynniejszych cukierników w Stanach Zjednoczonych. W skład zespołu mistrza wchodzą jego matka, siostry i szwagrowie. „Słodki biznes” to kronika codziennych zmagań Buddy`ego, który robi wszystko, aby spełnić marzenie swojego zmarłego ojca i uczynić z Carlo`s Bakery niedoścignioną markę na rynku cukierniczym.


W kolejnych odcinkach zobaczymy, jak cukiernicy próbują podjąć nowe wyzwania i ich bajkową realizację. Na naszych oczach wyczarują z ciasta i czekolady prawdziwe cuda. Z okazji 50. urodzin nowojorskiej szkoły sztuk walki Buddy stanie na wysokości zadania i upiecze tort w kształcie samuraja. Kolejną misją będzie stworzenie tortu-Koloseum oraz ciasta w kształcie kowboja na koniu, które zamówi pewne stowarzyszenie rodeo. Czy ekipie Buddy’ego uda się wytrzymać presję czasu oraz zaspokoić żądania coraz bardziej wymagających klientów? By się przekonać oglądajcie „Słodki biznes” od 7 kwietnia w każdy poniedziałek, o godz. 20: 30, na TLC.

Więcej informacji:

www.tlcpolska.pl

* * * * *

Informacja o TLC

TLC akceptuje i pokazuje w kobietach wszystko to, co czyni je w życiu szczęśliwymi. Odkrywa radość i pozytywne nastawienie do świata, pewność siebie, niezależność oraz autentyczność płci pięknej. Ten kanał to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty życia, same nieustająco starając się znaleźć harmonię pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu.

TLC globalnie

TLC to globalny kanał lifestylowy dla kobiet. Oferta stacji to historie z życia wzięte oraz uniwersalne tematy, interesujące dla odbiorców na całym świecie, przedstawiane w postaci programów na żywo, a także fabularyzowanych. Program TLC obejmuje wszelkiego rodzaju formaty – od reality shows, poprzez programy typu „makeover” po programy kulinarne i podróżnicze.

Po sukcesach kanału na rynkach europejskich, afrykańskich oraz w rejonie Azji i Pacyfiku, w 2011 r. TLC zadebiutowało w Afryce, Ameryce Łacińskiej, Danii, Finlandii i Portugalii, docierając w ten sposób do ponad 200 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, w tym do 100 milionów gospodarstw w 170 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Dzięki temu TLC stało się najbardziej powszechnym kanałem lifestylowym skierowanym do kobiet w płatnej telewizji. TLC w USA znajduje się w pierwszej dziesiątce kanałów kobiecych i jest jedną z najszybciej rozwijających się kobiecych stacji lifestylowych

Komentarze
Polityka Prywatności