WARNER BROS. PICTURES WKRACZA W WIRTUALNY ŚWIAT

Los Angeles (Kalifornia), 16 marca 2007 r. – Tuż przed światową premierą imponującego filmu przygodowego zatytułowanego 300 wytwórnia Warner Bros. Pictures otworzyła trójwymiarową internetową wystawę w szybko rozwijającym się wirtualnym świecie zwanym „Second Life”.

1.jpgWywiad na żywo z reżyserem filmu Zackiem Snyderem, wielokrotnie nagradzanym autorem komiksów Frankiem Millerem oraz z odtwórcami głównych ról: Gerardem Butlerem, Leną Headey i Rodrigo Santoro, który odbył się w piątek, 16 marca 2007 r., był elementem rozpoczynającym trwającą miesiąc trójwymiarową wystawę. Po tym wydarzeniu zorganizowanym dla prasy wystawa związana z filmem 300 została otwarta dla każdego spośród 4,6 milionów użytkowników serwisu.

Wystawę 300 Movie Expo w „Second Life” stworzyła wytwórnia Warner Bros. Pictures International we współpracy z agencją marketingu kreatywnego Picture Production Company (PPC). Wystawa 300 Movie Expo została zorganizowana na wirtualnej wyspie, na której stworzono cztery specjalne kopuły wystawowe służące do pokazania wyjątkowych obrazów i wrażeń z filmu (http://slurl.com/secondlife/Silverscreen/127/98/33/).

Oto Sparta. Interaktywna ekspozycja inspirowana spartańską estetyką – w tym miejscu użytkownicy będą mogli zebrać wirtualne pamiątki i obejrzeć zwiastun filmu.

Kino. Elementem wystawy 300 Movie Expo jest także kino pod gołym niebem, w którym użytkownicy mogą obejrzeć materiały audiowizualne z filmu.

Galeria. Galeria sztuki prezentująca obrazy z produkcji filmu, wybrane ilustracje z wielokrotnie nagradzanego komiksu Franka Millera oraz dzieła sztuki koncepcyjnej pochodzące z filmu.2.jpg

Czytelnia. Salon pod gołym niebem, w którym użytkownicy mogą przejrzeć specjalnie dobrane strony z publikacji zatytułowanej „300: THE ART OF THE FILM” [„300: SZTUKA FILMU”] i posłuchać muzyki ze ścieżki dźwiękowej filmu.

„Second Life” to trójwymiarowy wirtualny świat, w którym użytkownicy mogą cyfrowo tworzyć postacie komputerowe będące ich wcieleniem (tzw. „awatary”) oraz budować i kupować domy, ubrania, towary, zakładać przedsiębiorstwa, galerie sztuki, lokale artystyczne i realizować dowolne ludzkie przedsięwzięcia. Głównym założeniem „Second Life” jest interakcja człowieka z całkowicie urealnionym wirtualnym otoczeniem zapowiadanym w literaturze science-fiction i ożywionym dzięki wysoce zaawansowanemu i ekspresywnemu komputerowemu interfejsowi.


Komentarze
Polityka Prywatności