W minionym tygodniu cały świat obiegła spektakularna premiera zwiastuna ostatniej części „Piratów z Karaibów”, zatytułowanej „Na krańcu świata”. Rezultat tej uważnie przeprowadzonej akcji jest niesłychany. Przez 24 godziny debiut trailera „Piratów…” obejrzało na ekranach telewizyjnych oraz w internecie ponad 350 milionów widzów. Czegoś takiego świat jeszcze nie widział! Akcja rozpoczęła się w poniedziałek (19 marca) od amerykańskiej premiery telewizyjnej podczas emisji superpopularnego show – „Taniec z gwiazdami”. Premiera przyciągnęła przed ekrany ponad 22 miliony widzów.
Chwilę po tym, ponad trzynaście milionów osób obejrzało zwiastun w internecie podczas skrzętnie koordynowanej akcji premiery sieciowej w ponad trzydziestu krajach na całym świecie. W ciągu kolejnych 48 godzin liczba widzów internetowych wzrosła do ponad 25 milionów. Symultanicznie przeprowadzono również akcję premier telewizyjnych w 61 krajach, od Wielkiej Brytanii, poprzez Japonię i Meksyk, kończąc na Rosji. W Polsce zwiastun pierwsi zobaczyli odwiedzający portal Onet.pl oraz widzowie „Kawy czy herbaty?” w telewizyjnej Jedynce. W sumie trailer „Piratów z Karaibów” zebrał wspomnianą już, kolosalną, 35-milionową widownię na całym świecie
„Piraci z Karaibów. Na krańcu świata” pojawią się na polskich ekranach w dzień ich premiery światowej – 25 maja. Trzecia i zarazem ostatnia część tej przygodowej historii zaprowadzi ekipę kapitana Jacka Sparrowa (Johnny Depp) do egzotycznego Singapuru. Tam Elizabeth Swann (Keira Knightley), Will Turner (Orlando Bloom) oraz sprzymierzony z przyjaciółmi kapitan Barbossa (Geoffrey Rush) będą musieli walczyć z przeciwnościami losu, przebiegłym piratem Sao Fengiem (Chow Yun-Fat) oraz znanym z poprzedniej części straszliwym Davym Jonesem (Bill Nighy). Każde z nich będzie zmuszone w końcu odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie – po której stronie stoi…
„Piraci z Karaibów. Na krańcu świata” w kinach od 25 maja.