Od chwili wprowadzenia na rynek przez MGA Entertainment w 2001 roku, BRATZ błyskawicznie stały się jedną z najpopularniejszych marek produktów dla młodych dziewcząt. Oprócz lalek, obuwia i strojów spod znaku BRATZ powstał specjalny magazyn, popularny serial rysunkowy i szereg DVD oraz gier wideo. Album z piosenkami, dla których inspirację stanowiły postaci BRATZ, dotarł na szczyt Billboard Children’s Chart.
Ponad 400 firm z 65 krajów wykupiło od licencję na dystrybucję towarów ze znakiem BRATZ. MGA Entertainment przez 4 lata z rzędu zdobywało nagrodę dla „zabawki roku”, przyznawaną przez magazyn Family Fun.
BRATZ - najpopularniejsze lalki Ameryki wreszcie trafiają na wielki ekran!
Bohaterkami filmu są wzorowane na lalkach Cloe, Jade, Sasha i Yasmin, cztery nastolatki chodzące do jednej szkoły.
PIERWSZE ZDJECIE! zobaczcie PO RAZ PIERWSZY jak wygladają nierozłączne Yasmin, Jade, Sasha i Cloe: