Wzór na śmiech

Amerykański naukowiec Igor Krishtafovich, stworzył wzór na ludzki śmiech, który jak się okazuje, nie tylko wydłuża życie ale i jest potężną bronią.

Igor Krishtafovich jes pewny, że śmiech zawsze pobudza ukrytą agresję. "Żartowanie jest bezkrawą walką słowną podnosząca twój statut i wzmacniającą twoją pozycję. Choć przyjacielskie żarty są raczej gatunkiem intelektualnej potyczki, jest to idealny trening przed prawdziwą walką. Dla przykładu, w rodzinnych układach można sprawdzić kto jest najważniejszy przez żartobliwe potyczki" - twierdzi Krishtafovich.
   
"Dlaczego mężczyzna śmieje się głośniej po opowiedzianym przed chwilą kawale niż wszyscy go słuchający?" - pyta naukowiec.
   
"Ponieważ czuje się jakby był w danej chwili panem świata, jakby miał w danej chwili miał miejsce jego triumf - odpowiada.
   
"Jeśli śmiech podbudowywuje agresję, to dlaczego kobiety lubią błaznować?"
   
"Poczucie humoru jest jedną z cech definiujących pozycję mężczyzny. Jest oznaką jego inteligencji. Ewolucja intelektu daje większe szanse na przetrwanie. Tak więc poczucie humoru jest o wiele większą oznaką męskości niż napompowane mięśnie." - wyjaśnia Krishtafovich.
   
Zgodnie z teorią naukowca, humor związany jest z nami przez całe życie - nawet w tak odległych czasach jak epoka kamienia łupanego, gdy nasze niektóre zachowania przypominały zachowania małp. Ludzkość zmieniała humor przez cały okres swojego istnienia. Dlatego więc, w obecnych czasach tak trudno jest wywołać na naszych twarzach uśmiech.
Igor Krishtafovich stworzył specjalny wzór na wywoływanie śmiechu. Dzięki niemu można sprawdzić czy nasz żart jest godny uśmiechniętej twarzy, czy też nie.
   
"Wzór przeznaczony jest dla aktorów, pisarzy, polityków. Dobry kawał może przekonać do nas naszych wyborców." - mówi naukowiec.
  
   Wzór - naucz się wywoływać uśmiech
  
   HE = PI x C/T + BM
  
   PI - zaangażowanie osobiste
  
   C - podświadomość żartu.
   Najwyższy poziom podświadomości żartu to czas 1 do 2 sekund, w którym publiczność rozwiąże skonstruowany przez nas problem.
  
   T - czas opowiadania żartu (jego długość). Im dłuższy żart, tym mniejszy efekt.
  
   BM - nastrój/podłoże żartu.
  
   HE - efekt humorystyczny.

Źródło: hotnews

Komentarze
Polityka Prywatności