Aż 81% internautów kupuje prezenty w sieci!

Polacy coraz częściej i chętniej kupują prezenty w internecie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów deklaruje, że przynajmniej raz kupili prezent on-line.

Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w internecie za dobry pomysł.

Badani wskazują, że do kupowania prezentów w sieci przekonują ich niskie ceny (42,3% respondentów), szeroki wybór (39%), wygoda (30,6%) i oszczędność czasu (26,6%). Na tych kluczowych aspektach bazuje porównywarka cenowa Nokaut.pl, która ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych i pozwala bez wychodzenia z domu porównać oferty ponad 3700 e-sklepów.

„Okres Bożego Narodzenia to zwykle wzmożone zainteresowanie zakupami w sieci i porównywarkami cenowymi. W grudniu 2010 roku Nokaut.pl zanotował 6,2 mln wizyt i spodziewamy się, że w tym roku rekord ten zostanie pobity. W ubiegłym roku najbardziej popularne były laptopy, telefony komórkowe i konsole do gier, ale także sprzęt AGD, książki i oczywiście zabawki. Porównywarka Nokaut.pl oferuje już ponad 12 mln produktów i bardzo szeroki przekrój kategorii. Nasza popularność systematycznie rośnie – notujemy ponad 300 tys. wizyt dziennie” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.

Porównywarka cen Nokaut.pl ma 3 mln unikalnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Do końca października 2011 Nokaut.pl zanotował ponad 31 mln odwiedzin. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.

W październiku 2011 Nokaut.pl zaprezentował nową stronę główną serwisu i wprowadził funkcjonalną kartę prezentacji porównywanych produktów. Dzięki temu porównywarka jest nie tylko nowoczesna, ale przede wszystkim maksymalnie użyteczna i odpowiadająca oczekiwaniom użytkowników. Układ kategorii głównych pozwala klientom na szybkie zlokalizowanie produktu, za pomocą prostej, intuicyjnej nawigacji. Na stronie umieszczone są też odnośniki do aplikacji mobilnych i rankingi produktów. W efekcie wzrosła jakość ruchu przekazywanego do sklepów, powstał nowy, ulepszony mechanizm wyszukiwania i zwiększyła się szybkość działania samego serwisu.


ostatnia zmiana: 2011-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności