Świetlówki - jakościowa i tańsza konkurencja dla Osram

Na rynku umocniła się marka ActiveJet, która w konkursie „Laur Klienta” pojawiła się po raz pierwszy i od razu uplasowała się na drugim miejscu w rankingu.

- Świetlówki energooszczędne ActiveJet zajęły drugą pozycję w największym programie konsumenckim w kraju, ustępując miejsca na podium jedynie produktom firmy Osram. To wyróżnienie szczególne, bo przyznane przez samych klientów. A to ich opinia ma dla nas kluczowe znaczenie. Przyznana nagroda jest najlepszym potwierdzeniem silnej pozycji naszej marki wśród produktów oświetleniowych w Polsce. Mobilizuje nas do dalszej pracy nad doskonaleniem oferty, aby nasi klienci byli z niej nadal i coraz bardziej zadowoleni – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION  S.A.

 

Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Klienci oddawali głosy na najlepsze ich zdaniem świetlówki energooszczędne poprzez sondę telefoniczną oraz plebiscyt internetowy na stronie Rzecz o Biznesie, która należy do organizatora konkursu „Laur Klienta/Konsumenta”. Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu.

 

Zalety świetlówek kompaktowych ActiveJet:

  • niski pobór energii – około 80% oszczędności w porównaniu z tradycyjną żarówką,
  • wysoka trwałość – nawet 12 000 h (tradycyjna żarówka: 1000-2000 h),
  • szybki start – poniżej 60 sek. (norma UE – do 120 sek.),
  • ciepła barwa światła zbliżona do tradycyjnej żarówki,
  • normy ECO - przyjazne dla środowiska,
  • nowoczesne rozwiązania technologiczne,
  • małe rozmiary pasujące do większości opraw oświetleniowych,
  • 24 miesiące gwarancji.



ostatnia zmiana: 2012-03-31
Komentarze
Polityka Prywatności