Na rynku umocniła się marka ActiveJet, która w konkursie „Laur Klienta” pojawiła się po raz pierwszy i od razu uplasowała się na drugim miejscu w rankingu.
- Świetlówki energooszczędne ActiveJet zajęły drugą pozycję w największym programie konsumenckim w kraju, ustępując miejsca na podium jedynie produktom firmy Osram. To wyróżnienie szczególne, bo przyznane przez samych klientów. A to ich opinia ma dla nas kluczowe znaczenie. Przyznana nagroda jest najlepszym potwierdzeniem silnej pozycji naszej marki wśród produktów oświetleniowych w Polsce. Mobilizuje nas do dalszej pracy nad doskonaleniem oferty, aby nasi klienci byli z niej nadal i coraz bardziej zadowoleni – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.
Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Klienci oddawali głosy na najlepsze ich zdaniem świetlówki energooszczędne poprzez sondę telefoniczną oraz plebiscyt internetowy na stronie Rzecz o Biznesie, która należy do organizatora konkursu „Laur Klienta/Konsumenta”. Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu.
Zalety świetlówek kompaktowych ActiveJet: