Średnia ocena pracy konsultantów i techników oceniana jest na 84%. Składa się na nią łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta oraz jakość naprawy i produktu. W grudniu 98%, a w listopadzie 97% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, a wyniki przekraczające 90% utrzymywały się przez większość roku.
Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę,
pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji
poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas
oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena
usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni to priorytet W
grudniu 98%, a w listopadzie 97% urządzeń zostało naprawionych w
przeciągu 5 dni, a wyniki przekraczające 90% utrzymywały się przez
większość roku. Tak szybka naprawa jest możliwa dzięki obecności 95%
(dane z grudnia) części do produktów Acer w serwisie ASPLEX we
Wrocławiu.
Standard usług na najwyższym poziomie Według
przeprowadzonej ankiety, w całym 2017 roku klienci wysoko oceniali
jakość usług. Średnia ocena pracy serwisu wynosi 84%, a jej części to:
łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie,
jakość naprawy i jakość produktu.
Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator Obecnie
trwająca promocja oferuje gwarancję naprawy w door-to-door w 5 dni albo
zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin
oraz modele z serii Predator. Szczegóły i regulamin promocji znajdują
się na:
acer.pl/support